Iran: władza przejmuje ściany
18 grudnia 2024 r., pałac prezydencki w Damaszku. Nowy syryjski przywódca, Ahmed asz-Szara, udziela pierwszego wywiadu zachodniej telewizji od czasu przejęcia władzy i obalenia 54-letniej dyktatury klanu Assadów. Czy przemiana terrorysty w męża stanu jest wiarygodna?