Rosja: gospodarka w czasie wojny4 min
W momencie, gdy cała uwaga medialna skupia się na negocjacjach między Ukrainą, USA i Rosją, Wladimir Putin wybiera się na wizytę do regionu kurskiego. Przekaz jest jasny: Rosja nie szykuje się do pokoju. Przyjrzyjmy się, jak rosyjska gospodarka zwróciła się w stronę wysiłków wojennych.