Adriatique
15 lat po założeniu Adriatique Adrian Shala i Adrian Schweizer stali się międzynarodowymi gwiazdami melodyjnego techno. Ich set był jedną z głównych atrakcji renomowanego festiwalu Sónar, który odbywa się co roku w Barcelonie.