Gustav Mahler według Riccarda Chailly'ego
Lucerne Festival Orchestra otwiera letnią edycję festiwalu nad Jeziorem Czterech Kantonów w 2024 r. VII Symfonią Gustava Mahlera, najbardziej złożoną i tajemniczą z jego symfonii i przez długi czas jego najrzadziej wykonywanym dziełem - to gratka dla miłośników muzyki. Zaczyna się ponuro i pesymistycznie, ale jej kulminacja jest przepełniona optymizmem i radością. Dyrygentem będzie nie kto inny jak włoski dyrygent Riccardo Chailly, który sam jest żarliwym wielbicielem wiedeńskiego mistrza.