Przeklęty kot! (22/30)
Komar znów zostaje brutalnie wyrwany z błogiej drzemki. Tym razem Stéphane urządza w salonie karaoke i z pełnym zaangażowaniem wyśpiewuje swoje ulubione piosenki. Kot ma dość tych wokalnych popisów. Sytuacja robi się jeszcze gorsza, gdy do śpiewania dołącza Charlène. Czy Komar zdoła uciszyć tę rozśpiewaną parę?