Przeklęty kot! (21/30)
Komar jak co dzień liczy na smaczny posiłek. Jednak gdy Stéphane go woła, zamiast pełnej miski czeka na niego niespodzianka: Charlène, nowa dziewczyna jego człowieka. Stéphane jest przekonany, że świetnie się dogadają. Jest tylko mały problem: Charlène nie znosi kotów, a Komar od pierwszej chwili wyraźnie odwzajemnia jej niechęć.