Przeklęty kot! (8/30)
Zima przynosi śnieg i mróz, a Stéphane zauważa, że z Komarem dzieje się coś dziwnego. Podejrzewa u kota zimową depresję i zaczyna zastanawiać się, jak mu pomóc. Tyle że jego diagnoza okazuje się nietrafiona: Stéphane bierze problemy z jelitami za melancholię.