"Heart Drive" - Imre i Marne van Opstal
Występ Ballet BC emanuje niepokojącą atmosferą: scena, skąpana w czerwonym neonowym świetle, wygląda jak sceneria imprezy rave, która zamienia się w erotyczną mieszankę tańca, snu, transu. Niezwykle zmysłowa choreografia holenderskiego duetu - Imre i Marne van Opstal (znanego z prowokacyjnych choreografii dla Nederlands Dans Theater i Batsheva Dance Company) - przekształca Grand Théâtre de la Ville du Luxembourg w scenerię mrocznej imprezy lub satanistycznego rytuału.