Ukraina: presja na media
Działalność dziennikarska w Ukrainie jest coraz bardziej utrudniona. Tylko w pierwszych dwóch miesiącach 2024 r. odnotowano 25 przypadków łamania wolności prasy przez organy państwowe. Część ukraińskich urzędników w dalszym ciągu postrzega krytyczną prasę jako wewnętrzne zagrożenie dla państwa.