NDR Bigband, Lenine i Martin Fondse - "The Bridge"Elbjazz Festival 2024
Zgodnie z mottem "Hamburg jest bramą do świata" projekt "The Bridge" łączy muzyczne trendy z różnych krajów. NDR Bigband wspierany jest przez wielokrotnie nagradzanego brazylijskiego piosenkarza i autora tekstów Lenine. Holender Martin Fondse aranżuje międzygatunkowy miks dźwięków składający się z elementów jazzu, klasyki i popu.