Tarcia na Morzu Japońskim13 min
Morze Japońskie, przez Koreańczyków nazywane Morzem Wschodnim to krytyczny obszar dla handlu międzynarodowego. Przebiegaja przez nie liczne drogi morskie, a na jego wodach pracują liczne flotylle rybackie. To także jedna z najważniejszych tras dla chińskiego handlu.