Asaf Avidan - Sounds like Art
Sounds Like Art zaprasza Asafa Avidana do odkrywania dzieł Jonathana Meese'a, Moniki Sosnowskiej i Alexandra Archipenki w Muzeum Sztuki Współczesnej w Saarbrücken. Rozmyślając o swojej miłości do sztuki, Avidan wraz z kwartetem smyczkowym wykonuje utwory ze swojego nowego albumu "Unfurl", a także hity z całej swojej solowej kariery.