Meshuggah
Meshuggah ze Szwecji to pionierzy ekstremalnego metalu (extreme metal). Znani są ze swojej wymagającej technicznie muzyki, czym też nieustannie redefiniują granice gatunku. Założony w 1987 r. zespół opracował unikalne brzmienie charakteryzujące się złożonymi rytmami i agresywnymi riffami. Zobaczenie ich na żywo to prawdziwe przeżycie.