Francja: szkoła na wyspie
Mało kto zna wyspy Ponant, które leżą u wybrzeża francuskiej Bretanii. Na jednej z nich od 1975 roku działa najmniejsza szkoła we Francji. Jak wygląda codzienne życie uczniów i nauczycieli w tym zapomnianym przez resztę świata miejscu?