360° Świat bez granic
Koń był od zawsze w centrum kultury mongolskich koczowników. To dzięki tym zwierzętom nie tylko podbili step, ale także nauczyli się szanować naturę. Niestety, ich wartości nie przystają do współczesnego świata. Dziś połowa Mongołów mieszka w stolicy kraju, Ułan Bator, a konie hodowane są przede wszystkim na mięso. Naranbadrakh Batkhuu od 2019 roku walczy z tą sytuacją, ratując konie z rzeźni i dbając o nie na stepie. Dzieli swój czas między opiekę nad stadem a mieszkaniem w Ułan Bator.