Dessous des images 2026 (68/110)
Na naszych oczach Jahja Sinwar, przywódca Hamasu, przeżywa swoje ostatnie chwile. Jak siłom zbrojnym Izraela udało się namierzyć pomysłodawcę ataków z 7 października 2023 i dlaczego armia izraelska zdecydowała się na publikację nagrania?