Re: Paragwaj, raj dla covidowych sceptyków
Od czasu pandemii COVID-19 około 2500 Niemców wyemigrowało do Paragwaju, chąc uciec przed covidowymi restrykcjami. Udaliśmy się do El Paraíso Verde, kolonii stworzonej przez byłego naukowca Erwina Annau i jego żonę Sylvię. Co kryje się za obietnicą idealnego życia?