Dzieci, ofiary Riaumontu
Przez dziesięciolecia podopieczni tradycjonalistycznej wspólnoty w Riaumont padały ofiarami przemocy, w tym seksualnej. Początkowo nikt nie chciał im wierzyć. Nawet, gdy oskarżenia okazały się prawdą, ośrodek działał przez kolejne lata.