Denzel Curry
Denzel Curry jest uosobieniem nowoczesnego hip-hopu z Florydy. Swoim mrocznym trapowym brzmieniem raper udowadnia, że słoneczny stan ma również swoją ciemną stronę. Tematycznie Curry obraca się wokół swojego rodzinnego miasta Carol City, w którym gangi walczą o władzę i wpływy. Aby wyrwać się ze spirali przemocy, niestrudzenie pracował nad swoją karierą rapową - i to z wielkim sukcesem.