Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Region Morza Śródziemnego boryka się z wieloma problemami: przeludnienie i masowa turystyka przeciążają obszary przybrzeżne, a natężenie ruchu morskiego odbija się na stanie morza.