Czy Europa ma problem z hazadrem?
Europejscy hiperbogacze stają się jeszcze bogatsi, a tymczasem od już zaciskającej pasa klasy średniej i pracującej oczekuje się dalszych oszczędności. Francuski ekonomista Gabriel Zucman proponuje wprowadzenie we Francji podatku od majątku, jako sposobu na zasypanie ogromnej dziury budżetowej. Choć chwilowo projekt nie został przyjęty, to pomysł takiego podatku zyskuje coraz większą popularność w całej Europie.