Czy upał wpływa na wszystkich tak samo?14 min
Obecne fale upałów to tylko przedsmak tego, co czeka nas w zmieniającym się klimacie do końca stulecia. Temperatury w Europie rosną dwa razy szybciej niż przeciętnie na świecie. Jednak nie wszyscy Europejczycy są na równym poziomie w walce z tym zjawiskiem. Praca, zdrowie, warunki mieszkaniowe, środowisko społeczne: zmiany klimatu pogłębiają wszelkie nierówności społeczne.