Jak opanować letnie pożary w Europie?
Chińskie platformy sprzedażowe, takie jak Shein, Temu czy AliExpress podbiły europejski rynek handlu elektronicznego. Ogromna oferta tanich produktów sprawia, że przesyłki z Chin zalewają Europę. Jak się przed tym bronić, zważywszy, że towary te budzą często poważne wątpliwości ze względów etycznych, ekologicznych, a także związanych z bezpieczeństwem ich użytkowników.