Kryzys polityczny w Hiszpanii: kwestia Katalonii3 min
By utrzymać się przy władzy premier Hiszpanii Pedro Sanchez obiecał amnestię dla wciąż ściganych separatystycznych katalońskich polityków. Jego deklaracja wywołała masowe protesty w Madrycie.