Izrael-Hamas: Eskalacja konfliktu3 min
"Izrael jest w stanie wojny" - oświadczył premier Benjamin Netanjahu po ataku paramilitarnej organizacji Hamas 7 października 2023 roku. Ale szef izraelskiego rządu jest obwiniany za chaos spowodowany jego reformą wymiaru sprawiedliwości, a także za rozmieszczenie części armii na Zachodnim Brzegu, a nie w Strefie Gazy.