Jaskinia Chauveta
Ściany Jaskini Chauveta odkrytej w 1994 roku pokrywają niezliczone rysunki dzikiej fauny, namalowane przez niezwykle zdolnych artystów. Co oznaczają? Kim byli ich twórcy? Czy mieszkali w jaskini, czy służyła im tylko jako sanktuarium?