Orki Gibraltaru: dziwne ataki
W 2020 roku u wybrzeży Atlantyku doszło do dziwnego wydarzenia – orki zaatakowały kilka żaglówek płynących pomiędzy Zatoką Biskajską a Cieśniną Gibraltarską. Potężne walenie nie poprzestały na jednym incydencie i wkrótce żeglarze zaczęli unikać tego miejsca. Jak możemy wyjaśnić takie zachowanie orek?