Chiny kontra Hollywood
Fabryka marzeń coraz większe zyski czerpie z chińskiego rynku. Wielkie wytwórnie, by dystrybuować swoje filmy w Państwie Środka muszą być bardzo uważne i nie urazić uczuć Partii. Na rynek chiński wypuszcza się ocenzurowane wersje filmów, Chiny muszą być przedstawiane tylko w dobrym świetle, a każda wzmianka o Tajwanie, Tybecie, prawach osób LGBT+ są niedopuszczalne.