Rosyjska nowa normalność
Rosja ewoluuje w kierunku reżimu stalinowskiego i wiele osób musi wybierać: popierać, milczeć lub odejść. Z zewnątrz opór jest prawie niewidoczny. Nasza korespondentka Masza Borzunova pokazuje nam jednak, że odważnych dysydentów jest całkiem sporo i nie brakuje im inwencji.