Czy pacyfizm jest iluzją?32 min
Niemiecki ruch antymilitarystyczny nawołuje do zakończenia wojny w Ukrainie poprzez „zawarcie porozumienia bez broni”. Czy to w ogóle możliwe? Do kogo mówią aktywiści? Jaki jest sens pokojowych demonstracji, gdy mamy do czynienia z przeciwnikiem, który nie cofnie się przed niczym?