Kreatywność bronią w walce30 min
Czy w czasie wojny sztuka powinna bawić, czy potępiać barbarzyństwo? Czy można połączyć te dwie funkcje? Przyglądamy się artystom z krajów dotkniętych konfliktami i tym, czego oczekuje od nich zachodnia opinia publiczna. Osoby ze świata kultury i dziennikarze dyskutują kwestię upodmiotowienia artystycznego.