Eutanazja w Belgii - za dużo czy za mało kontroli?6 min
W Belgii eutanazja jest legalna już od dwudziestu lat, jednak by z niej skorzystać trzeba spełnić szereg warunków. By dobrze egzekwować prawo powołano specjalną komisję, ale jej działanie jest poważnie kwestionowane. Reportaż.