Cholera w Malawi25 min
Na świecie jest trzydzieści krajów, których populacje są dziesiątkowane przez epidemię cholery. Sytuacja jest o tyle gorsza, że kraje te nie mają dostępu do szczepionek. Według Światowej Organizacji Zdrowia to niepokojące odrodzenie się cholery jest konsekwencją katastrofy klimatycznej i konfliktów.