Re: Koronacja króla Karola III
Po ponad 70 latach oczekiwania Karol III zostaje 6 maja koronowany na króla. Ciężar korony jest jednak duży: Wielka Brytania przeżywa kryzys gospodarczy, syn Harry wyrównuje rachunki z rodziną, a rodzina królewska - gwarant stabilności za czasów Elżbiety II - traci na popularności. Wielu Brytyjczyków zadaje sobie pytanie: czy monarchia nadal jest na czasie?