Nuklearna pułapka - Jak Rosja uzależniła od siebie ZachódW imieniu prawa (2/2)
Wojna obrazów w mediach społecznościowych prowokuje zarówno policję, jak i protestujących. Drugi odcinek dokumentu koncentruje się na wszechobecnej broni, jaką są gumowe kule, które istnieją już od dziesięciu lat. Po raz pierwszy użyto ich w kontekście kolonialnym, a później w konflikcie w Irlandii Północnej. W międzyczasie są używane w stosunku do zwykłych obywateli...