360° Świat bez granic
Paryż jest mekką turystów i turystek z całego świata. Każdy chce zobaczyć Wieżę Eiffla, Pola Elizejskie i Luwr. Ale nieliczni wiedzą, że Paryż jest także domem milionów pszczół. Zamieszkują historyczne ogrody i zadrzewione aleje, a także klomby pełne kwiatów. Zabieramy Was do stolicy mody widzianej z perspektywy pszczół.