360° ReportageParis: City of Bees
Paris is a dream destination for tourists from all over the world. What is less well known is that it is home to millions and millions of bees. Thanks to its historic gardens and tree-lined avenues, the capital offers them a huge variety of flowers. Why not take a bee's eye view of the "City of Light"?