Rosyjska nowa normalność
Religia jest narzędziem walki wykorzystywanym w rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Prawosławny patriarcha Cyryl popiera wojnę, a czeczeński przywódca Ramzan Kadyrow wysyła muzułmańskich żołnierzy do Ukrainy w ramach „świętej wojny”. Zastanawiamy się nad rolą religii w wojnie z artystkami Maszą Maroz i Mihaelą Drăgan, które odkrywają przed nami obrzędy swych przodków.