Humor jako broń32 min
Czego najbardziej boją się tyrani? Ośmieszenia! Czy jednak humor jest adekwatną bronią, siłą bezsilnych? Jak znaleźć powody do śmiechu wśród spadających pocisków i prześladowań? Pytamy o to duet białoruskich komików na zesłaniu i innych artystów i artystki, które używają humoru jako broni przeciwko korupcji, dyktaturze, a nawet wojnie.