Rosyjska nowa normalność
„Świat nie wielbi już demokracji, tęskni za dyktaturą” – powiedział Dmitrij Muratow, redaktor moskiewskiej opozycyjnej gazety Nowaja Gazieta, kiedy otrzymał Pokojową Nagrodę Nobla w 2021 roku. Białoruś i Rosja są najlepszymi przykładami, przyglądamy się jednak także przypadkowi Iranu. Naszymi przewodnikami i przewodniczkami są lokalni artyści.