Zobacz Polska walczy o swoją przyszłość
Kiedy Moskwa naruszyła suwerenność Kijowa w lutym 2022 r., Ukraina i Polska wydawały się siostrzanymi narodami: Od początku wojny ponad 1 milion Ukraińców zostało powitanych przez Warszawę, która stała się również strategicznym centrum pomocy NATO. Dziś jednak wydaje się, że scenariusz się odwrócił, a polski rząd ogłosił koniec wsparcia wojskowego dla swojego sąsiada. Cp leży u źródeł kryzysu?