W poszukiwaniu utraconego pisma
Po piętnastu latach niestrudzonej pracy, francuski archeolog François Desset odczytał elamickie pismo linearne, milczące od tysięcy lat. Z jego badan wynika, że był to pierwszy w historii czysto fonetyczny system pisma, co przesuwa historię alfabetów o osiemset lat.