Turbulencja
Anne Aghion tworzy filmowe listy do zmarłej matki oraz poszukuje wypartych wspomnień ojca, ofiary Holocaustu. Jednocześnie bada swoją karierę zaangażowanej reżyserki oddającej głos ludziom, którzy przeżyli ekstremalne sytuacje. „Turbulencja”, której produkcja zajęła ponad 12 lat, jest podróżą w poszukiwaniu sensu w obliczu wszechobecnego cierpienia.