ARTE ReportageEtiopia: Tigraj, kraina głodu
Region Tigraju jest odcięty od reszty Etiopii z powodu wojny domowej. Zapasy się kończą, a tutejsi ludzie cierpią głód. Z powodu walk nie można było zasiać zbóż, nie będzie więc i zbiorów. Dzieci jako pierwsze cierpią i umierają w tym wielkim kryzysie humanitarnym, o którym za mało się mówi.