ARTE ReportageEthiopia: Tigray Humanitarian Crisis
The Tigray region has been cut off from the rest of Ethiopia because of the civil war. Supplies are low and people are starving. Because of the fighting, crops could not be sowed and there is no harvest this year? It is the youngest that are the first to die in what is a major humanitarian crisis.