Rosyjska nowa normalność
W 1991 roku rozpadło się ZSRR, dając początek Federacji Rosyjskiej i piętnastu innym niepodległym państwom. Jednak dziś Władimir Putin odmawia uznania suwerenności tych autonomicznych narodów, zwłaszcza Ukrainy. Jak definiuje się naród? Czy granice są jedynym elementem konstytutywnym?