Square: Agora artystyczna - Maria de MedeirosSophie Rollet kontra Goodyear
Pęknięta opona zamieniła ciężarówkę w ruchomą bombę. W 2014 r. mąż Sophie Rollet zginął w tragicznym wypadku. Sophie chce zrozumieć okoliczności tego zdarzenia. Wkrótce samotnie walczy z wiodącym na rynku międzynarodowym producentem opon, aż prawiedliwość staje po jej stronie.