Jean Rondeau i jego klawesyn
Krzaczasta broda, włosy w nieładzie – Jean Rondeau wygląda jak niepokorna gwiazda rocka. Ale tak naprawdę gra na… klawesynie – instrumencie kojarzącym się z XV w., damami dworu i rycerzami. Dlaczego paryski hipster wybrał akurat taki instrument?