Dance + City
Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie Dance + City! To połączenie tańca współczesnego i litewskiej architektury z różnych epok. Nasze kamery śledzą rozkołysane ciała tancerzy i oferują zupełnie nowe spojrzenie na różne przestrzenie, z których każda służy innej funkcji: kulturze, pracy i ruchowi.