Gimnastyka - Inwazja ekomonstrówPop & Passion: recepta na sukces
Potrzeba uznania, podziwu i egzaltacja to główne paliwa przemysłu popkultury. Freddie Mercury uosabia postać ekscentrycznego geniusza, który nie cofnie się przed niczym, by zaspokoić swe potrzeby – i właśnie za to uwielbiają go jego fani. Ale brutalna sława może również zamienić się w piekło. Przekonali się o tym bliźniacy Bill i Tom Kaulitz z grupy Tokio Hotel. Wpadli w sidła twardych narkotyków i autodestrukcji.